İmkansız"laşan" Aşk

Evet merhaba arkadaşlar..
Size başımdan geçen ama halı aklımda kalan bir olaydan bahsedeceğim..
Bundan 2 yıl önce bir mekanda 2 kız gelmişti yanıma o zaman hiç bakmamıştım yüzlerine sormuşlardı bana hangimizi seçerdin seçecek olsaydın diye ben bir ona bir öbürüne baktım üstünkörü ve düz saçlı olanı seçtim bu olaydan sonra 2 yıl geçti ve yazın bir kızla tanıştım bayağı kardeş olduk bir gün onunla muhabbet ederken dediki; Benim 2 arkadaşım var onlar 2 sene önce yazın kayak yapan 2 çocuk görmüş biride senmişsin doğrumu dedi. Bende evet dedim..(Keşke demeseydim) Bu muhabbet böyle başladı onu bana ayarla gibisinden şakalar falan sonra bu kız beni eklemiş bende kabul ettim muhabbet falan ettik birkaç gün okullar açıldı biz her gün konuşuyorduk hiç durmadan ve olay işte burdan sonra başladı yani..



23 Eylül 2011 & Devamı

Ev telefonu çaldı bir baktım o arıyor açtım bayağı konuştuk ve sonra dediki bana "Söylemek isteyipte söyleyemediğim bir çok şey var" Bende dedimki "Çekinme söyle" biraz laf yaptı hayır yapamam falan gibisinden en sonunda söyledi "Ben aslında senden hoşlanıyorum" O an işte o an akrep ile yelkovan durdu benim için her şey ile bağlantımı kestim sadece oraya odaklandım o âna kadar olan hayatım bitmişti artık yeni bir hayat başlıyordu benim için biraz salaklık yaptım tabi o öyle diyince bi tarafım kalktı ya dedimki "Çıkma teklifimi etmeliyim şimdi" ağladı falan en sonunda dedimki "Tamam unutalım herşeyi benimle çıkarmısın dedim" Oda "EVET" dedi daha sonra hayatım o oldu herşeyimdi o benim kimseye bağlanmadığım kadar bağlandım ona ama belli etmiyordum.. Ama unutulmaması gereken çok kötü bir şey vardı o başka şehirde ben başka şehirde çok zordu ama çok seviyorduk yada öyle zannediyorduk, ne zaman ayrılalımmı desem ağlardı o zaman derdimki benimki sevgimi be karşımda aşk konuşuyor günler geçti hemde öyleseine güzel geçtiki ne sınavlar ne dersler umrumda değildi artık düşünebiliyormusunuz ben ki koyu Sagocu bir insan artık msn resmime bazen onun fotoğraflarını koyuyordum oda benim ne güzeldi herşey daha sonra ne mi oldu çok kötü hemde çok..



2011 Kurban Bayramı

O gün çok heyecanlıydım çünkü bir önceki gece onun olduğu şehire giriş yapmıştım artık benden mutlusu yoktu onun okulundan önce buluşacaktık ben o saatte hayatta kalkmam 30 dk önce kalkmıştım o saatten (7:00) Ben o konularda biraz üşengecimdir başladım yürümeye yaktım bir sigara bu arada sırf o çok mutlu oldu diye sigarayı bıraktım demiştim her neyse sonra o dediki "Geldim nerdesin" Bende "Geliyorum" dedim.Gittim en sonunda indim arabadan baktım o karşımdaydı bana gülümsedi ve sımsıkı sarıldı bende sarıldım ona o an inanınki herşey bitmişti benim için hiç kopamıycağım bir şeydi ona gümüşten halkalarla bağlanmıştım sonra gittik bir parka oturduk.. Orda bol bol konuştuk sarıldık birbirimize sonra okula gitti o ve anlaşmıştık okul bitince buluşacaktık.. En sonunda okulu bitti ve ben gittim yanına yine sarıldık hava çok soğuktu gel elini tutayım dedim tuttum elini yine çok mutluyduk ikimizde ama biteceğini nasıl bilebilirdik sonra ara sokaklarda dolanmaya başladık ben bunun telefonunu karıştırmak istedim izin vermedi trip attım sonra yavaşça geldi ve öptü yine mutluycum içimde o gümüş halkalar tekrar sıklaşmıştı artık hiç bırakamazdım ama belli etmiyordum.. Sonra 1-2 gün geçti maç vardı İBB :)) ona gitmiştim oda buluşalım dedi tam o gün ben maçtayken o an spordan soğudum ben umrumda değildi maç sadece gitmek istiyordum ama kısmet olmadı sonra kurban bayramı bitmişti son gün kalacaktım artık orda okulu vardı yine buluştuk ama geç kalmıştım biraz ödemeli attı bana dedimki "Eğer gelmiyceksen ödemeli at" oda atmıştı bende deli oldum o saatte kalktımya tabi.. Dedim "Ayrılalım" oda birşey diyemedi hemde hiç.. Daha sonra dedikki okul bitince konuşalım gittim yanına bayağı konuştuk en sonunda o lanet kelime çıktı ağzımdan "Tamam o zaman.." dedim ve gittim sonra telefonum çaldı "O" arıyordu açtım bir baktım ağlıyor dedi hemen gel buraya.. Gittim.Dediki senin bu Sagon beni deli etti hele şu "Sen giderken adımlarını sayarım" kısmını duydukça ağlıyorum dedi.. Sonra yine konu açıldı ayrılmayalım falan filan bende bilmiyorum dedim neden dediysem.. Bana dediki "Bana beni sevmediğini söyle" bende yapamam çünkü seviyorum dedim."Sen söyle" dedim.Oda söyledi bende dedimki baktım gözlerinin içine "Bende seni sevmiyorum" dedim.Oda bana "Ben gözünün içine bakmadım ama" dedi ve ağladı dedim tekrar "Son bir kez sarılabilirmiyiz ?" Oda hemen sarıldı bana sonra gitti.. Bende bir sigara daha içtim ve kalktım sonra her şarkı onu hatırlattı bana aşk ile onun adı eş anlamlı oldu benim için ve artık ayrıyız 3 ay oldu ayrılalı ama hala aklımda..

Bir kere o msn sine "Çok istedim bu gece kendimi asmak" yazmıştı şarkı sözü bu ama o göz kırptığında ya açamazsa diye korkan ben bunu görünce kaldırmasını istemiştim ve şimdi birbirimizi bırakmıştık nasıl dayanabilirdim buna.

Her neyse siz siz olun gerçekten seviyorsanız değer verilince size bırakmayın yoksa değerini çok geç anlıyorsunuz.. Şimdi ne mi oldu;

Ben onu hala çok seviyorum herşeym o benim belki o başkasını seviyor & çıkıyor ama ben onu çok seviyorum inanın kimseyi sevmiiyor gibi göstererek bir şey kazanamazsınız ya sevginizi gösterin ve onu bırakmayın yada onu bırakmayın ama sevginizi içinize atın benim gibi çok sevipte ayrılıp sonra bu sevgiden kimseye bahsetmemezlik yapmayın çünkü ben ona deli gibi aşığım..

Seni çok seviyorum & Seni çok özledim S.eK.v